اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۹۸

استفاده از تکنولوژی هوشمند برای رستوران ها

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ , بازدید: ۲۶۶۹
با توجه به هماهنگی های به عمل آمده ،دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران می توانند برای بهره برداری از تکنولوژی هوشمند سازی برای رستوران و یا منزل خود با (شرایط ویژه) وکمترین هزینه با شرکت خانه هوشمند تماس حاصل نمایند

تکنولوژی هوشمند برای رستوران ها

🔸 این تکنولوژی جدید به سرعت در حال گسترش است و همه روزه علاقه مندان بیشتری در سرتاسر دنیا پیدا می کند. علاقه روزافزون انسان ها به استفاده از تکنولوژی های جدید از یک سو و رفاه و آسایشی که در سایه هوشمندسازی ساختمان تامین می شود از سوی دیگر منجر به گسترش تکنولوژی رستوران هوشمند شده است. 

شما در رستوران خود می توانید بدون تغییرات در سیم کشی موجود با نصب سریع  امکان مدیریت هوشمند  ، نظارت ، کنترل و قطع و وصل  تنظیم گاز ، اب ، برق در جهت کاهش خسارت صرفه جویی و کنترل انرژی  ،کنترل  دما ، رطوبت ، روشنایی با بهره گیری از سنسورهای متنوع سیستم امنیتی ،اعلام  حریق،دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت انتقال صدا هر دوطرف ،کنترل کامل لوازم صوتی و تصویری و کلیه دستگاه های دارای ریموت کنترل از قبیل درب پارکینگ ،کرکره،سایه بان ،درب ورودی اتوماتیک ،سنسورهای دزدگیر حرکتی و مگنتی  ظریف ،کلید و پریزهای زیبا (لمسی هوشمند) بدون حضور فیزیکی از هرکجای دنیا دسترسی داشته باشید.همچنین این تکنولوژی نیز برای خانه ،ویلا و دفتر کار شما نیز قابل استفاده می باشد.

🔸تکنولوژی خانه هوشمند چیست؟
این تکنولوژی به شما امکان می دهد که کنترل وسایل برقی رستوران، دفترکار ، ویلا و یا منزل خود بدون تغییر در سیم کشی موجود  را به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند انجام دهید. اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS باضریب امنیتی بالا قابل نصب و بهره برداری است. بخش های مختلفی از خانه را می توان به این سیستم متصل کرد که باعث کاهش مصرف انرژی و مدیریت بالا برای مصرف کننده می شود . ازقبیل  کنترل تجهیزات روشنایی، کنترل پریزها و وسایل برقی، کنترل سیستم های سرمایش و گرمایش، کنترل درب ها و تردد ،کرکره ، سایه بان  و … بخشی از امکانات قابل ارائه توسط تکنولوژی خانه و رستوران هوشمند هستند.

🔸از سوی دیگر کنترل تجهیزات امنیتی، دوربین۳۶۰ درجه با امکان انتقال صدا  ،آیفون هوشمند و … نیز در برخی از سیستم های هوشمندسازی ساختمان به سهولت و کارا  قابل  ارائه هستند. همچنین در برخی از برندها امکان استفاده از دستیار صوتی برای کنترل تجهیزات نیز وجود دارد. حوزه گسترش تکنولوژی خانه یا رستوران هوشمند روز به روز در حال افزایش است. سنسورهای متنوعی را می توانید به سیستم خود اضافه کنید. وظیفه سنسورها تامین داده های مورد نیاز سیستم برای تصمیم گیری های آتی است. به عنوان مثال سنسور دما، دمای فعلی محیط را به سیستم گزارش می کند. سپس سیستم براساس دمای فعلی و دمای مطلوب شما، بهترین تصمیم را اتخاذ می کند . همچنین شما می توانید تمامی دستگاه های دارای ریموت کنترل مثل کرکره ها، سیستم های صوتی و . . .  را از طریق تلفن همراه خود  از راه دور  از هر کجای دنیا کنترل کنید .
🔸با توجه به هماهنگی های به عمل آمده ،دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران می توانند برای بهره برداری از تکنولوژی هوشمند سازی برای رستوران و یا منزل خود با  (شرایط ویژه) وکمترین هزینه بدون نیاز به تخریب و سیم کشی ، نصب سریع و آسان،  همراه با گارانتی تعویض یک ساله و خدمات پس از فروش با شرکت خانه هوشمند BNAنماینده رسمی محصولات QUEECLINKتماس حاصل نمایند.

شماره تماس و نشانی :
 02144298671☎️
09123195960 📲
09124387567 📲
🏠 اشرفی اصفهانی ،بالاتر از مرزداران ساختمان آرین واحد 5

✨اینستاگرام: bna_smarthome

دوربین 360 درجه

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016